• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jeszcze kilkanaście lat temu nadzwyczaj trudno było nabyć jakikolwiek towar. Teraz każdy klient jest właściwie osaczony przez reklamy i produkty przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy są w stanie jedynie cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne typu opakowanie na biżuterię. Z reguły twórcy wypuszczają pełną serię takich towarów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne niesłychanie w wielu przypadkach pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała firma Wedel. Co poniektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w następstwie tego można czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują także korporacje kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Legendarne są również świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

Categories: Handel

Comments are closed.